Úřední deska       Odhlásit oběd       Jídelníček ZS       Fotky - Videa       Kontakt

POSLEDNÍ ZPRÁVY

27. dubna 2018
Příjezd ze školy v přírodě
Poslední turnus ze školy v přírodě dorazí dnes cca v 11:15 hodin.
25. dubna 2018
Škola v přírodě 4. až 6. třída - Bedřichov
Úterý: Nádherný celodenní výlet děti hrdinně ušlapaly tam i zpět - z Bedřichova do Liberce, pak tramvají a lanovkou na Ještěd (tramvaj vyhrála soutěž o nejsilnější zážitek, nebudete-li mít program na víkend, běžte se s dětmi vozit...). Celkem 13 km z kopce i do kopce a hlavně stále s úsměvem. Dnes se ještě projdeme po okolí, než dorazí déšť a ochlazení. P. S. Nebojte, pan správce nám zatopil.

Pondělí: Toto je náš penzion s přilehlou loukou, kde běháme, hrajeme fotbal a různé hry. Po včerejší úspěšné olympiádě jsme dnes dopoledne vyrazili k vodnímu zámku (Schválně, co jste si představili? Zámek z vody? Určitě se dětí zeptejte, co to bylo.). A poté všechny třídy čekala prohlídka stanoviště horské služby s úžasným výkladem. Stále ještě jsme si užívali sluníčka, až během poledního klidu přišel jarní deštík a odpoledne tak zůstaneme v okolí chaty.

Neděle: Léto na horách nemusí být jen v červenci, my si je užíváme plnými doušky již třetí den. Vystoupali jsme k Weberove chatě, hráli na medvědy (Adam zvládl předvést i medvídka koalu, když se udržel na stromě ve výšce 60 cm), orientovali se v mapě, pracovali s buzolou a seběhli si sjezdovku. To vše prosím během sobotního dopoledne. Odpoledne jsme si užili tvořivé dílny a dnes dopoledne pokračujeme v tvoření domků v lese. Máme se báječně, všem nám chutná a moc nás to tu baví.

Pátek: Děti ze 4.-6. třídy přivítalo v Bedřichově krásné letní počasí. Vyrazili jsme tedy na průzkum nejbližšího okolí, přepočítali jsme žáby, zkontrolovali lanové centrum a zdolali rozhlednu Královka.
18. dubna 2018
Aktuality ze školy v přírodě na Máchově jezeře
Čtvrtek: Prvňáčci mají zabaleno a moc se těší domů. Přijedou v 11 hod ke škole. Děti vezmeme na oběd a k vyzvednutí budou ve 12.00 – 12.30 hod.

Středa: Prvňáčci opět zdraví od Máchova jezera. Dnes jsme měli volný odpočinkový den. Sluníčko krásně svítilo a my stihli dopolední vyučování v přírodě, odpoledne splnit zajímavé úkoly při cestě za pokladem a došlo i na skákání gumy a oblíbený fotbálek:-)! Zkrátka máme se SKVĚLE!

Úterý: Opět přinášíme novinky do Máchova jezera. Děti si včera večer užily karneval a dnes poctivě šlapaly do muzea Čtyřlístku v Doksech. Všichni jsou spokojení a hodní.

Pondělí: První třídy zdraví od Máchova jezera. Noc byla klidná, děti krásně spinkaly a dnes využívají vnitřní tělocvičnu. Odpoledne nás čeká karneval. Aktuální zprávy přímo z centra dění můžete sledovat i na facebooku školy.
16. dubna 2018
Aktuality ze školy v přírodě v Bedřichově
Co všechno už máme za sebou: navštívili jsme Mravenčí naučnou stezku a na cestě nás zastihla bouřka, naštěstí nás zachránila rozhledna Královka, ze které jsme viděli do celého kraje, pak následovala akce "viklání na Viklanu", neobvyklém kameni, který ač vypadá, že se viklá, naštěstí pevně drží. Velký zážitek jsme měli z návštěvy horské služby, kde jsme si mohli všechno v praxi vyzkoušet, a to nás opravdu hodně bavilo. První večer jsme si udělali "Modrý salónek", na kterém všichni měli na sobě něco modrého a povídali jsme si o zážitcích, které už máme. Včera jsme opékali vuřty a pak nás čekala stezka odvahy (dokonce až na hřbitov). Výborně nám vaří a je pravda, že nám chutná po tak bohatém programu všem, žádné jídlo se nevrací, spíše si přidáváme....prostě příroda dělá divy. Počasí bylo zatím slunečné, jen dnes trochu prší, a tak pracujeme s poznávacími pracovními listy a vytváříme znak Bedřichova. Odpoledne chceme vytvořit sportovní kluby a večer nás čeká karneval. Zítra bychom si chtěli vyrobit tupováním triko s Královkou (to je ta rozhledna) a odpoledne nás čeká olympiáda v přírodě. Ve středu plánujeme výlet do Jablonce a ve čtvrtek u nás bude velký jarmark...no prostě bezva program!
Kurzy jógy dnes odpadají
Z důvodu odjezdu dětí na školu v přírodě dnes odpadá cvičení jógy pro děti i dospělé. Přístí týden se na vás těší Dáša!
15. dubna 2018
Dojezd na školu v přírodě 13. a 15.4.
Do školy v přírodě jsme všichni dorazili v pořádku, počasí je polojasné, ale modrá obloha je větší nežli mraky; právě jsme se ubytovali a jdeme prozkoumávat okolní terén...
9. dubna 2018
JDEME DO FINÁLE!!!
Je to tady! Naše Óda na lelky získala v krajském kole celostátní přehlídky v Hradci Králové jako jediná NOMINACI DO NÁRODNÍHO KOLA!  Neuvěřitelné se stalo skutečností a my jedeme na setkání těch nejlepších dětských divadelních souborů z celé republiky. Musíme se štípnout, jestli se nám to nezdá:-)...
A ocenění si neodvezli jen naši skvělí herci a herečky, ale i Martina Delišová, která byla porotou oceněná za citlivé pedagogické vedení souboru. Všem moc a moc blahopřejeme, jsme na vás opravdu pyšní!
8. dubna 2018
GDPR v naší škole - ČTĚTE
Vážení,

blíží se datum 25.5.2018, kdy začne platit nové ustanovení EU, které nastavuje společná pravidla pro použití osobních údajů a jejich ochranu. Týká se to i naší školy a nás všech a proto jsme pro vás připravili základní informace o GDPR, které si, prosím, všichni prostudujte. Na zítřejších třídních schůzkách (9.4.2018) vám všem předložíme k podpisu Informovaný souhlas s popisem, jak a kdy budeme používat vaše osobní data. Děkujeme všem za spolupráci v této věci.
7. dubna 2018
Ukliďme svět, ukliďme Česko
Celorepubliková úklidová akce „Ukliďme Česko 2018“ se nezadržitelně blíží. Již tuto sobotu 7. dubna vyrazíme společně s tisíci dobrovolníky http://www.cleanuptheworld.org/ do přírody uklízet volně pohozené odpady a
uklidíme kus světa u nás v Hovorčovicích. Cílem úklidu je opět vysbírat drobné odpadky pod trasou parovodu od točny autobusu až po hranice obce, také plánujeme obejít prostor kolem rybníka a když nás bude dost vydáme se podél silnice do Měšic a vysbíráme škarpy. Sejdeme se v 9:00 na autobusové točně (křižovatka směrem na Měšice/Líbeznice) a tam si rozdělíme úkoly a dohodneme co a jak. Hlásit se můžete na webu: http://www.mros.cz/uklid  nebo prostě přijďte rovnou! Děkujeme, že vám není lhostejné, jak vypadá prostředí, ve kterém žijeme!

6. dubna 2018
Zápis do 1. tříd
Dne 6.4.2018 od 13:00 hodin proběhne v základní škole zápis k základnímu vzdělávání (v budově 1. stupně ZŠ). Zájemci se mohou od 23.3.2018 zapsat na konkrétní čas - nabídka termínů zápisu bude vyvěšena na nástěnce v MŠ. Pokud by se někdo z vážných důvodů nemohl řádného termínu zápisu účastnit, ať se obrátí na vedení školy (reditel@skolahovorcovice.cz).
Veškeré informace k zápisu naleznete na tomto odkaze.

Adresa - sídlo organizace

GPS: 50°10'53.1"N, 14°31'09.1"E
          50.181420, 14.519183

Autobusové spojení
Zastávka: Hovorčovice “U kostela”